Header (Y) (L)

Hej, förlåt jag har inte bloggat på typ 2 dagar. Nu har finaste emma<3 gjort en sjukt fin header till mig. älskar dig emma<3 Men nu kollar jag på nyheter HAHA förut då skrek jag nyheter sen kom min mamma springande och bara vänta jag kommer HAHA Men efter nyheter då kommer en film som jag har aldrig kollat på fast den verkar jätte rolig även om jag har bara sätt den i typ en halvtimma :p  nu chattar jag med finaste emma<3 och challe (charles) Men aja god natt kommer inte blogga mer idag. Nej snart skola om hmmmm 3 dagar ^^ Nu kommer en cp bilder på mig :p Min syrra vill inte synas fast ni får väll se mig då :p http://emmanicolinajohansson.blogg.se/ P.S ni får en bild när jag var liten.
Hon ville inte synas på bilden :p Den som syns är jag :p


Puss,Carina♥



Kommentarer
Postat av: emma filippa joahnsson

awwii

2011-01-08 @ 22:37:32
URL: http://emmanicolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0